Muziek & wonen

Muziek & wonen: laat je favoriete band of artiest je ook in huis inspireren waardoor al je bezoek kan zien van welke band of zanger je een grote fan bent!

Wist je dat het eigenlijk super eenvoudig is om bijvoorbeeld merchandise of andere fan artikelen terug te laten keren in het ontwerpen van kamers in je huis? Door het ophangen van een schilderij aan de muur waarop je favoriete band of artiest staat afgebeeld voorzie je bijvoorbeeld je slaap-, woon- of hobbykamer meteen van een persoonlijke touch. Bezoekers van je woning zullen dan ook meteen zien van wie je fan bent waardoor er meteen een leuk gesprek op gang komt. Een ander idee kan zijn is dat je van diverse foto’s die je zelf tijdens een concert of optreden gemaakt heb een mooie collage maakt en die vervolgens laat inlijsten. Zo blijf je nog lang terugdenken aan alle mooie herinneringen die je op die dag zelf of bijvoorbeeld met vrienden, collega’s of familie hebt gemaakt. Ook het inlijsten en ophangen van bijvoorbeeld de tickets van concerten die je hebt bezocht kan zeker een leuke toevoeging aan de muur zijn, omdat je daar eenvoudig een artistieke creatie van kan knutselen.

Ook het aanschaffen van een mooie gitaar of een fraai piano kan, naast dat het ook ontzettend leuk is om een instrument te bespelen, je huis van een mooie toevoeging voorzien. Ook bezoek in huis zal dit zeker kunnen waarderen omdat het dan uiteindelijk eenvoudiger wordt om samen muziek met elkaar te maken en/of liedjes te zingen. Daarnaast is een drumstel ook een goede optie om even de gedachten ergens anders heen te trommelen. Een gitaar of viool is daarentegen zeer makkelijk naar buiten te nemen waardoor je ook leuke avondjes aan bijvoorbeeld het water of bij een kampvuur kan beleven.